Miniakademie: Jak získat a udržet si zákazníky krok za krokem

Pokročilost:

Zdenka de Booij, Sales team manager

Zákazníci k nám nepřijdou sami, dost často jim musíme naproti. Kde je ale hledat a hlavně, jak je přesvědčit, aby nakoupili u nás a ne u konkurence?

Prohlédnout si termíny
Zdenka_foto
Miniakademie: Jak získat a udržet si zákazníky krok za krokem

Tahle Miniakademie tě provede krok za krokem vším, co potřebuješ k vybudování loajální zákaznické základny. Nečekej suchou teorii, ale připrav se na praktické příklady a reálné situace, které ti pomůžou získané znalosti ihned aplikovat v praxi.

Struktura Miniakademie

1. Webinář: 15. 10. 2024, 18:00–20:00 – Kdo a kde je můj zákazník a jak vypadá jeho nákupní cesta

  • Vytvoříme detailní profil cílové skupiny, kterou chceš oslovit. 
  • Nákupní cesta zákazníka - zjistit, v jaké její části se právě nachází, je klíčové pro vytvoření personalizovaného zážitku (a hlavně tím zvýšíš šance, že se ti zákazník vrátí a nakoupí znovu).

2. Webinář: 22. 10. 2024, 18:00–20:00 – Porozumění potřebám zákazníků a proč se o to vůbec zajímat

  • Jak na průzkum trhu a co ti to přinese.
  • Základy byznys plánu a jak ti pomůže s růstem tvého podnikání. 

3. Webinář: 29. 10. 2024, 18:00–20:00 – Jak získat zákazníka - marketing a proaktivní vyhledávání kontaktů

  • Jak nastavit marketing, aby ti přinesl konverze.
  • Online a offline eventy. 
  • Co musí být na webové stránce, aby tě lidé lépe našli.

4. Webinář: 4. 11. 2024, 18:00–20:00 – Jdeme do finále: Mám nové klienty, ale jak si je udržet?

  • Rozvíjení vztahů se zákazníky, aby se vraceli, a jak na udržení důvěry.
  • Důležitost networkingu. 

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Pro všechny, kdo se chtějí naučit oslovovat nové zákazníky. Miniakademie ti přiblíží a pomůže najít návod, jak efektivně získávat zákazníky a udržovat s nimi dobré vztahy. Zaměříme se především na získávání koncových zákazníků v rámci B2C (Business to Customer). 

Co ti Miniakademie dá a/nebo v čem se zlepšíš?

Získat a udržet si zákazníky je klíčem k úspěchu jakékoliv firmy či živnostníka. Miniakademie ti přiblíží a pomůže najít návod, jak efektivně získávat nové zákazníky a udržovat s nimi dobré vztahy. 

Proč se přihlásit?

Hledáš cesty, jak získat a hlavně si udržet zákazníky? Miniakademie ti nabídne základní dovednosti a strategie pro personalizovaný přístup k zákazníkům a rozvoj zákaznické základny.

 

Věříme, že finance by neměly být překážkou ke vzdělávání. Pro ty, kteří potřebují podpořit máme stipendium. Napiš nám.