Pokročilost:
Zákazníci k nám nepřijdou sami, dost často jim musíme naproti. Kde je ale hledat a hlavně, jak je přesvědčit, aby nakoupili u nás a ne u konkurence?
Tahle Miniakademie tě provede krok za krokem vším, co potřebuješ k vybudování loajální zákaznické základny. Nečekej suchou teorii, ale připrav se na praktické příklady a reálné situace, které ti pomůžou získané znalosti ihned aplikovat v praxi.
1. Webinář: 15. 10. 2024, 18:00–20:00 – Kdo a kde je můj zákazník a jak vypadá jeho nákupní cesta
2. Webinář: 22. 10. 2024, 18:00–20:00 – Porozumění potřebám zákazníků a proč se o to vůbec zajímat
3. Webinář: 29. 10. 2024, 18:00–20:00 – Jak získat zákazníka - marketing a proaktivní vyhledávání kontaktů
4. Webinář: 4. 11. 2024, 18:00–20:00 – Jdeme do finále: Mám nové klienty, ale jak si je udržet?
Pro všechny, kdo se chtějí naučit oslovovat nové zákazníky. Miniakademie ti přiblíží a pomůže najít návod, jak efektivně získávat zákazníky a udržovat s nimi dobré vztahy. Zaměříme se především na získávání koncových zákazníků v rámci B2C (Business to Customer).
Získat a udržet si zákazníky je klíčem k úspěchu jakékoliv firmy či živnostníka. Miniakademie ti přiblíží a pomůže najít návod, jak efektivně získávat nové zákazníky a udržovat s nimi dobré vztahy.
Hledáš cesty, jak získat a hlavně si udržet zákazníky? Miniakademie ti nabídne základní dovednosti a strategie pro personalizovaný přístup k zákazníkům a rozvoj zákaznické základny.
Věříme, že finance by neměly být překážkou ke vzdělávání. Pro ty, kteří potřebují podpořit máme stipendium. Napiš nám.