Jak efektivně oslovit nové zákazníky? A jak je proměnit ve věrné klienty? Přesně na tyto otázky si společně odpovíme na školení. A ukážeme si i to, jak se zákazníky komunikovat, aby se rádi a pravidelně vraceli.
Pro koho je webinář vhodný?
Pro všechny, kteří stojí na začátku svého projektu/podnikání a potřebují získat a udržet si první zákazníky. Webinář ti nabídne základní dovednosti a strategie pro personalizovaný přístup k zákazníkům a rozvoj zákaznické základny.
Co se na webináři dozvím?
Jak získat zákazníka, jak udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
Detailní plán školení:
- Úvod do „Cesty zákazníka“ (Customer journey map a sales funnel)
- Přehled cesty zákazníka: krátký přehled jednotlivých fází cesty zákazníka (uvědomění, zvážení, rozhodnutí, loajalita, advokacie).
- Porozumění potřebám zákazníků
- Důkladné pochopení toho, co zákazníci hledají, jaké mají potřeby a přání a co je motivuje k nákupu, je základním krokem k úspěšné akvizici.
- Jak získat zákazníka - marketing a proaktivní vyhledávání kontaktů (business development B2C)
- Techniky a kanály pro získávání zákazníků.
- Představení efektivních marketingových strategií a kanálů (SEO, sociální média, e-mail marketing, obsahový marketing, branding). Kvalitní online prezentace atd.
- Networking a eventy - důležitost komunit a navazování nových kontaktů.
- Partnerské spolupráce.
- Generování nových kontaktů - využití online nástrojů jako LinkedIn, Sales Navigator aj., důležitost budování komunity (Facebook skupiny, barterové skupiny).
- Udržování a rozvíjení vztahů se zákazníky
- Udržování vztahů: proč je důležité nejen zákazníka získat, ale také si ho udržet.
- Metody udržování vztahů: věrnostní programy, personalizovaný obsah, výjimečný zákaznický servis.
- Zpětná vazba a její využití: jak sbírat a reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků pro neustálé zlepšování.
Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš?
Získání a udržení zákazníka je klíčovým aspektem pro jakoukoliv firmu či živnostníka a úspěch v této oblasti závisí na několika důležitých faktorech. Webinář ti přiblíží a pomůže najít návod, jak efektivně získávat nové zákazníky a udržovat s nimi dobré vztahy.
Co si potřebuješ na hodinu připravit?
- Přehled o svém podnikání/projektu: účastníci by měli mít alespoň základní představu o svém podnikání, včetně cílů, cílových trhů a produktech nebo službách, které nabízejí.
- Analýzy a data: pokud jsou dostupné, přinést si data o stávajících zákaznících a informace o konkurenci.
Bude z webináře záznam?
Ano, záznam z webináře ti pošleme do 24 hodin. Záznam není možné dokoupit zpětně.
Věříme, že finance by neměly být překážkou ke vzdělávání. Pro ty, kteří potřebují podpořit, máme stipendium. Napiš nám.