Jak budovat síť zákazníků

online záznam v ceně

Pokročilost:

Zdenka de Booij, Sales team manager

Jak efektivně oslovit nové zákazníky? A jak je proměnit ve věrné klienty? 

Prohlédnout si termíny
Zdenka_foto
Jak budovat síť zákazníků

Jak efektivně oslovit nové zákazníky? A jak je proměnit ve věrné klienty? Přesně na tyto otázky  si společně odpovíme na školení. A ukážeme si i to, jak se zákazníky komunikovat, aby se rádi a pravidelně vraceli.

Pro koho je webinář vhodný?

Pro všechny, kteří stojí na začátku  svého projektu/podnikání a potřebují získat a udržet si první zákazníky. Webinář ti nabídne základní dovednosti a strategie pro personalizovaný přístup k zákazníkům a rozvoj zákaznické základny.

Co se na webináři dozvím? 

Jak získat zákazníka, jak udržovat dlouhodobé  vztahy se zákazníky.

Detailní plán školení:

  1. Úvod do „Cesty zákazníka“ (Customer journey map a sales funnel)
  • Přehled cesty zákazníka: krátký přehled jednotlivých fází cesty zákazníka (uvědomění, zvážení, rozhodnutí, loajalita, advokacie). 
  1. Porozumění potřebám zákazníků
  • Důkladné pochopení toho, co zákazníci hledají, jaké mají potřeby a přání a co je motivuje k nákupu, je základním krokem k úspěšné akvizici.
  1. Jak získat zákazníka - marketing a proaktivní vyhledávání kontaktů (business development B2C)
  • Techniky a kanály pro získávání zákazníků. 
  • Představení efektivních marketingových strategií a kanálů (SEO, sociální média, e-mail marketing, obsahový marketing, branding). Kvalitní online prezentace atd.
  • Networking a eventy - důležitost komunit a navazování nových kontaktů.
  • Partnerské spolupráce.
  • Generování nových kontaktů - využití online nástrojů jako LinkedIn,  Sales Navigator aj., důležitost budování komunity (Facebook skupiny, barterové skupiny).
  1. Udržování a rozvíjení vztahů se zákazníky
  • Udržování vztahů: proč je důležité nejen zákazníka získat, ale také si ho udržet.
  • Metody udržování vztahů: věrnostní programy, personalizovaný obsah, výjimečný zákaznický servis.
  • Zpětná vazba a její využití: jak sbírat a reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků pro neustálé zlepšování.

Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš?

Získání a udržení zákazníka je klíčovým aspektem pro jakoukoliv firmu či živnostníka a úspěch v této oblasti závisí na několika důležitých faktorech. Webinář ti přiblíží a pomůže najít návod, jak efektivně získávat nové zákazníky a udržovat s nimi dobré vztahy. 

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

  • Přehled o svém podnikání/projektu: účastníci by měli mít alespoň základní představu o svém podnikání, včetně cílů, cílových trhů a  produktech nebo službách, které nabízejí.
  • Analýzy a data: pokud jsou dostupné, přinést si data o stávajících zákaznících a informace o konkurenci.

Bude z webináře záznam?

Ano, záznam z webináře ti pošleme do 24 hodin. Záznam není možné dokoupit zpětně.

 

Věříme, že finance by neměly být překážkou ke vzdělávání. Pro ty, kteří potřebují podpořit, máme stipendium. Napiš nám.