Offline diskuze: Jak jako kreativec uspět v byznysu?

bez záznamu offline

Pokročilost:

Veronika Adamcová, Zakladatelka a kreativní ředitelka studia Brandstylist

Jak se jako kreativec uživit? Digitální vypravěčka Michelle Losekoot, designérka Anna Marešová a advokátka pro kreativní byznys Liběna Šrámková ti předají své zkušenosti, tipy a osvědčené strategie. Diskuzí tě provede designérka Veronika Adamcová.

Prohlédnout si termíny
Webový banner – úprava
Offline diskuze: Jak jako kreativec uspět v byznysu?

Jak se jako kreativec uživit? Mít skvělé nápady nestačí, chce to umět svůj talent proměnit v profit. Jak se prosadit, správně nacenit a kde hledat klienty, kteří tě ocení?

Přijď na offline diskuzi s těmi, které to dokázaly. Digitální vypravěčka Michelle Losekoot, designérka Anna Marešová a advokátka pro kreativní byznys Liběna Šrámková ti předají své zkušenosti, tipy a osvědčené strategie. Role moderátorky se tentokrát ujala designérka Veronika Adamcová.

Díky téhle diskuzi budeš mít lepší představu o tom, jak balancovat kreativitu a podnikání, budovat značku a vydělávat tím, co tě baví. Čeká tě večer plný  inspirace, praktických tipů a možná i pár nečekaných příběhů z první ruky.

Co tě čeká?

  • Hosté budou otevřeně mluvit o tom, proč se kreativci často podceňují a jak si říct o férovou odměnu. Jak se naučit přemýšlet strategicky a plánovat svůj byznys? Jak se odlišit a být vidět ve správném kontextu? Budeš mít unikátní možnost slyšet zkušenosti, které většinou zůstávají za zavřenými dveřmi.
  • Networking
  • Drobné občerstvení

Pro koho je offline diskuze vhodná?

  • Pro kreativce na volné noze – designéři, architekti, ilustrátoři, fotografové, copywriteři a další tvůrci, kteří chtějí svou práci proměnit v udržitelný byznys.
  • Pro zakladatele kreativních projektů a studií.
  • Pro všechny, které zajímá kreativita, byznys a osobní příběhy úspěšných profesionálek.

Hosté offline diskuze

Michelle Losekoot
Digitální vypravěčka na volné noze

Michelle je spoluautorkou tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vede kurzy kreativních technik a obsahového marketingu. Stojí za projekty Posviťsi.cz, Plnykecky.cz nebo Nestereo.com. Píše nejčtenější český newsletter o kreativitě 3Ká. Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020.

Anna Marešová
Produktová designérka, zakladatelka studia Anna Marešová designers a Whoop·de·doo

Anna v roce 2012 založila studio Anna Marešová designers, které stojí za návrhem lanovky na pražský Petřín, lanovky na Ještěd a také výletní tramvaje T3 Coupé. Před dvanácti lety založila značku Whoop·de·doo, intimní pomůcky pro ženy. Unikátní design propojuje vzhled, funkci a ergonomii. Veškeré produkty vyvíjí a vyrábí lokálně z certifikovaných materiálů s dlouhou životností.

Liběna Šrámková
Zakladatelka Šrámková & Partners

Liběna je zakladatelkou Šrámková & Partners, advokátní kanceláře specializované na kreativní byznys a profesionální sport. Aktivně se  podílí na rozvoji podnikání českých designérů a ochraně jejich práv. Pomáhá předejít nepříjemným následkům, jakými mohou být budoucí spory s klienty nebo dalšími tvůrci a tvůrkyněmi. Mezi její klienty patří mj. Designblok nebo Braasi. Liběna dlouhodobě působí ve sportovních spolcích, podílela se na řízení sportovního svazu i na sportovním rozhodování na mezinárodní úrovni. O právu a designu píše sérii článků pro Czechdesign.

Těšíme se na vás!